Заклад дошкільної освіти «Пролісок» працює на забезпечення різнобічного розвитку дитини на засадах компетентнісного, особистісно орєнтованого та інклюзивного підходах, наступності між ланками освіти в умовах художньо-естетичної активності та формування позитивного емоційного ставлення до світу, розвитку навичок культури взаємодії та культури мислення.
Проблема перспективного розвитку дошкільного закладу:
Забезпечення розвитку дитини на засадах компетентнісного, особистісно орієнтованого та інклюзивного підходах, наступності між ланками освіти в умовах національно-патріотичної активності, формування медіаграмотності учасників освітнього процесу, розвитку навичок гендерної культури взаємодії та подолання освітніх втрат.
Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в умовах реалізації Закону про дошкільну освіту (07.07.2024 р.) та на розв"язання завдань Державного стандарту Базового компоненту дошкільної освіти в КЗДО №116 здійснюється реалізація:
Пріорітетні напрями впливу на формування компетентності особистості в умовах воєнного стану:
- Організація освітнього процесу на принципах наступності та перспективності особистісно - орієнтованого підходу.
- Забезпечення національно-патріотичного розвитку особистості.
- Створення розвивального середовища для здійснення індивідуальних форм активностей дітей через дистанційні, очні та змішані формати навчання .
- Впровадження інноваційних технологій, педагогічних ідей на розвиток особистості.
- Забезпечення формування безпеки життєдіяльності дітей та здорового способу життя в період воєнного стану.
- Забезпечення реалізації особистісного "Я" дитини через художньо-продуктивну активність, сталий розвиток.
Завдання на 2024 - 2025 навчальний рік
1. Спрямувати роботу на вдосконалення освітнього процесу в очному, дистанційному, змішаному форматах, забезпечити формування інклюзивної та гендерної культури, гендерних стереотипів.
2. Удосконалювати роботу закладу на впровадження програми "Освіта і піклування/Education&Care" з обдарованими дітьми художньо-естетичної активності через пошук ефективних технологій використання.
3. Активізувати роботу з формування національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку через медіа ресурси, медіапрстір, український контент.
Освітні програми, що реалізуються в закладі дошкільної освіти:
1.Базовий компонент дошкільної освіти, 2021 р.
2. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля", 2017 р.
3. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років "Дитина", 2020 р.
4. Програма розвитку дитини раннього та дошкільного віку "Освіта і піклування", 2021 р.
5. Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку, 2019 р.
6. Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти, 2019 р..
7. "Вчимося жити разом". Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років. 2019 р.
8. Комплект навчальних програм наскрізного інтегрованого курсу за вибором "Культура добросусідства", 2018 р.
9. STREAM - освіта "Стежинка у Всесвіт. Альтернативна програма у формуванні культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку (К.Л.Крутій), 2020 р.
10.Україна - моя Батьківщина. Парціальна програма з національно-патріотичного виховання для дітей середнього та старшого дошкільного віку., 2022 р.